OSOBÁM MLADŠÍM 18 LET ALKOHOLICKÉ NÁPOJE NEPRODÁVÁME.

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupujícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí spotřebitel, jímž je člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.

V případě nákupu s uvedením DIČ se smlouva uzavírá na základě obchodního zákoníku.

Prodávajícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí podnikatel, který na rozdíl od kupujícího při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou koncové včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.

Prodávající nepožaduje žádné poplatky v závislosti na způsobu platby.

Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky.

Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky.

Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Nabízíme Vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naši adrese.
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, váha, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat.
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky.
Podmínkou pro naplnění platnosti Vaší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným doručením objednávky. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím.
V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky Vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.

4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každou objednávku můžete během 24 hodin zrušit telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby.

5) BALNÉ A POŠTOVNÉ

Objednané zboží Vám zašleme doručovací službou Messenger jako dobírku nebo doporučeně platbou předem na účet. V případě, že jste na naší rozvozové trase budete o dodání informováni telefonicky nebo emailem. Je možno zvolit i jiný způsob dopravy a to dle specifikací jednotlivé objednávky. Cena poštovného je stanovena dle výběru dopravy a počtu objednaných lahví od 182,- Kč (Dobírka je ZDARMA) a neovlivní ji ani Vaše žádost o spěšné doručení zboží, které je skladem.


Možnosti doručení:

  • Osobní odběr
    Vyzvednutí u prodejce                                                        -    Zdarma!

 

  • Messenger
    Odesíláme průměrně mezi 2. a 5. prac. dnem.                      -    dle počtu lahví od 182,00 Kč (s DPH)

Počet objednaných lahví

Cena za doručení s DPH

1 až 6182 Kč
7 až 12254 Kč
13 až 18327 Kč
19 až 24399 Kč
25 až 30472 Kč
31 až 36545 Kč
37 až 42617 Kč
43 až 48690 Kč
49 až 54762 Kč
55 až 60835 Kč
61 až 66908 Kč
67 až 72980 Kč
73 až 781 053 Kč
79 až 841 125 Kč
85 až 901 198 Kč
91 až 961 271 Kč
97 až 1021 343 Kč
103 až 1081 416 Kč
109 až 1141 488 Kč
115 až 1201 561 Kč

 



6) ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY

Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 15 dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání. Je-li u zboží uvedeno „skladem“, prodávající zboží odešle nejpozději do pěti pracovních dnů. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval.

Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit.

Nepřevezme-li kupující zboží v dohodnuté době porušením své povinnosti, je povinen prodávajícímu zaplatit poplatek za uskladnění za každý den prodlení ve výši 10,- Kč, maximálně však 300,- Kč. Prodávající je oprávněn poté, co kupujícího prokazatelně e-mailem upozorní a poskytne mu novou přiměřenou lhůtu pro převzetí, zboží vhodným způsobem prodat. Náklady na uskladnění a náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti na straně kupujícího v nezbytně nutné výši je prodejce oprávněn vůči kupujícímu započíst na výtěžek prodeje.

7) VRÁCENÍ A VÝMĚNA ZBOŽÍ

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy: kupující prodávajícímu zašle (NE dobírkou) nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

 

8) PRÁVA A POVINNOSTI Z VADNÉHO PLNĚNÍ

Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U prodávaného použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

 

9) REKLAMACE A ZÁRUKA

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.

Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku emailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

 

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (NE na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, Vaši adresu, popř. další kontakty
4) kopii dokladu o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě (kopii faktury)

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací, Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.

10) SHROMAŽĎOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Pro uskutečnění Vaší objednávky shromažďujeme Vámi uvedené údaje k jednoznačné identifikaci obchodního subjektu, tj. jméno, příjmení, příp. titul, korespondenční adresa, telefonní číslo, e-mailová adresa. Pro vytvoření elektronického účtu v internetovém obchodě www.vinozesklepa.cz je třeba zadat Vaši platnou emailovou adresu a heslo k vytvářenému účtu. Vaší povinností je tyto údaje chránit, aby nebyly zneužity neoprávněnými osobami.

Vaše osobní údaje neposkytujeme jiným třetím subjektům ani k marketingovým či obchodním účelům, s výjimkou případů kdy Vás o této skutečnosti budeme informovat a obdržíme Váš souhlas k poskytnutí těchto informací, nebo bude-li to požadováno právními předpisy.

Osobní údaje jsou shromažďovány buď prostřednictvím emailu, telefonicky, či písemnou formou (dopisu) nebo vyplněním elektronického formuláře na internetových stránkách www.vinozesklepa.cz.

Zpracovávání osobních údajů

Osobní údaje kupujících jsou zpracovávány manuálně ale i automatizovaným způsobem. Jsou uchovávány v interním účetním a informačním systému a jsou chráněny před nezákonným zneužitím či zcizením neoprávněnou osobou.

Osoby přicházející do styku s těmito osobními údaji jsou vázáni mlčenlivostí.

Využití osobních údajů pro obchodní a marketingové účely

Osobní údaje poskytnuté kupujícím vyplněním elektronického formuláře na internetových stránkách www.vinozesklepa.cz nebo osobní údaje poskytnuté emailovou, telefonickou či písemnou formou (dopisu) jsou použity jen za účelem realizace objednávek a doručení prostřednictvím přepravní společnosti a uskutečnění plateb a vyúčtování. Poskytnuté osobní údaje jsou dále použity ke komunikaci s kupujícím, tj. k vyřizování dotazů, ke sdělením souvisejících s objednávkou. V případě souhlasu kupujícího jsou osobní údaje využívány rovněž k marketingovým účelům.

Nezbytné osobní údaje jsou z důvodů řádného uskutečnění a dokončení objednávky poskytnuty přepravní společnosti a to výhradně k doručení kupujícímu. Přepravní společnost má povinnost zachovat mlčenlivost a zároveň je odpovědna za ochranu těchto osobních údajů před zneužitím.

Jak dlouho osobní údaje uchováváme

Osobní údaje budou uchovány pět let od poslední uskutečněné objednávky.

Práva související s osobními údaji, provádění úprav a mazání osobních údajů

Kupující má právo:

  • na vyslovení nesouhlasu se zpracováním svých osobních údajů,

  • na poskytnutí informací jaké osobní údaje jsou shromažďovány a zpracovávány,

  • na změnu či vymazání osobních údajů tákající se jeho osoby.

V takovém případě je nutné nás informovat písemně emailem na adresu obchod@vinozesklepa.cz z Vámi zadané emailové adresy poskytnuté v poslední objednávce.

Osobní údaje použité k již provedené a odeslané objednávce není možné měnit či mazat, protože jsou již součástí účetních a přepravních dokladů vyplývajících ze zákonné úpravy a jsou archivovány dle platných právních předpisů.

Bezplatné zasílání novinek a odhlašování zasílání novinek

Na základě souhlasu kupujícího (zaškrtnutím políčka „Přihlásit se k odběru novinek“) se zasíláním novinek při on-line registraci jsou zdarma zasílány emailem marketingové a propagační materiály společnosti Víno ze sklepa.

V případě žádosti o zrušení zasílání novinek nám tuto skutečnost sdělte prostřednictvím emialu nebo se přihlašte do svého účtu a zvolte zrušení zasílání novinek.

Ochrana a zpracování osobních údajů řídí nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů.

Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

11) ŘEŠENÍ SPORŮ

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.
Kupující se může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských práv na dTest, o.p.s. přes www.dtest.cz/poradna či na telefonu 299 149 009.
Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).


Víno ze sklepa
Ladislav Mikulec
Dědina 636
687 22 Ostrožská Nová Ves

Tel.: +420 777 530 901

IČ: 44957572

NEJSME PLÁTCI DPH.

Zákony a předpisy:
- zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání
- zák. č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů

- občanský zákoník (č. 89/2012 Sb.)

- zákon o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.)

- další právní předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů